Patrycja Kościołowska ma nowe stanowisko w dentsu Polska
Patrycja Kościołowska przez ostatni rok była związana z SalesTube (Group One) (fot. materiały prasowe)
Patrycja Kościołowska objęła nowo utworzone stanowisko digital strategy & innovation director w grupie dentsu Polska.
Patrycja Kościołowska w ostatnim czasie była związana z agencją SalesTube, pracowała jako e-commerce & performance marketing growth lead. Prowadziła zespół kompleksowo obsługujący klientów z kategorii e-commerce oraz projekty consultingowe. Poprzednio pracowała w domu mediowym Carat i agencji iProspect (dentsu Polska), gdzie tworzyła i koordynowała strategie performance dla klientów, a także prowadziła zespoły w dziale client performance.
Jako digital strategy & innovation director będzie odpowiedzialna za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze martech, nowy biznes oraz za edukację klientów i pracowników firmy.
Czytaj też: Wydłuża się kolejka nadawców czekających na przedłużenie koncesji przez KRRiT
(KAP, 05.04.2023)