Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patrycja Kościołowska ma nowe stanowisko w dentsu Polska

Patrycja Kościołowska przez ostatni rok była związana z SalesTube (Group One) (fot. materiały prasowe)

Patrycja Kościołowska objęła nowo utworzone stanowisko digital strategy & innovation director w grupie dentsu Polska.

Patrycja Kościołowska w ostatnim czasie była związana z agencją SalesTube, pracowała jako e-commerce & performance marketing growth lead. Prowadziła zespół kompleksowo obsługujący klientów z kategorii e-commerce oraz projekty consultingowe. Poprzednio pracowała w domu mediowym Carat i agencji iProspect (dentsu Polska), gdzie tworzyła i koordynowała strategie performance dla klientów, a także prowadziła zespoły w dziale client performance.

Jako digital strategy & innovation director będzie odpowiedzialna za strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze martech, nowy biznes oraz za edukację klientów i pracowników firmy.

Czytaj też: Wydłuża się kolejka nadawców czekających na przedłużenie koncesji przez KRRiT

(KAP, 05.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.