Joanna Bychawska marketing production manager CEE w Netflixie
Joanna Bychawska ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży (fot. Linkedin.com)
Joanna Bychawska dołączyła do platformy streamingowej Netflix i objęła stanowisko marketing production manager CEE.
Przez ostatni rok sprawowała funkcję eCommerce strategy director w Le Pont, gdzie zarządzała 23-osobowym zespołem i tworzyła strategie contentowe, wytyczne, poradniki i zestawy narzędzi.
Czytaj też: "The New York Times" nie będzie płacić za weryfikację konta na Twitterze
Bychawska z branżą marketingową związana jest 15 lat. Pracowała zarówno po stronie agencyjnej, jak i z klientami. Była m.in. senior account executive w OgilvyOne i account executiv w 180heartbeats + Jung v. Matt. W 2014 roku trafiła do marki Triumph, gdzie odpowiadała za regionalny marketing na rynkach w Europie, Środkowym Wschodzie i Afryce Północnej. Do 2019 roku.
Przez półtora roku (2020-2021) pracowała jako managing director fundacji Sexed.pl, gdzie zarządzała organizacją, zespołami, wolontariuszami i partnerami biznesowymi.
Czytaj też: McDonald's tymczasowo zamknął biura w USA. Będą zwolnienia
(KAP, 04.04.2023)