Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katowicka TVS uruchamia nowe studio wirtualne na ponad 200 mkw.

TVS korzystała już z wirtualnych przestrzeni, ale nowe studio da jeszcze większe możliwości (fot. TVS)

Telewizja TVS z Katowic (TVS sp. z o.o.) uruchamia nowe studio wirtualne. Dofinansowane z funduszy europejskich studio wyposażono w najnowsze rozwiązania technologiczne.

Nowe rozwiązania w TVS to technologiczna pierwsza liga w Polsce: system wirtualnego Studia Aximetry oparty na silniku Unreal Engine 5. Studio zostało zrealizowane przez firmę Bemix Media z Zabrza. Całość kosztowała ponad 800 tys. zł, ale TVS dostała na projekt dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

– Wirtualne studio pozwoli nam na zwiększenie konkurencyjności, skrócenie czasu produkcji i lepsze wykorzystanie ludzi. Pozwoli również na zwiększenie produkcji własnej – mówi Małgorzata Piechoczek, dyrektorka TVS.

Czytaj też: Byli pracownicy News 24 zarzucają stacji niewypłacanie pensji. "Dziennikarze głodują"

Przypomina, że stacja, która właśnie obchodzi 15-lecie, od początku stawiała na nowoczesną technologię. – Byliśmy pierwszą telewizją cyfrową, wyposażoną w sprzęt taki sam, jaki był u największych nadawców, a czasem nawet lepszy.

Studio powstało na powierzchni 211 mkw., daje ogromne możliwości aranżacji, wirtualne kamery, możliwość zdalnych połączeń. Można w nim zrealizować nieograniczone wizualne i funkcjonalne przestrzenie.

– Ale samo studio to nie wszystko. Teraz do pracy zabrali się nasi graficy i projektanci, od których będzie zależał ostateczny efekt wizualny. Niewykluczone też, że część projektów kupimy – dodaje Małgorzata Piechoczek.

Czytaj też: Rząd chce kanały newsowe w modelu à la carte. Twierdzi, że zapewni to dostęp do informacji

(PAR, 03.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.