Alicja Miklaszewska-Kowalczuk dyrektorką OMD. Podskarbi i Plesko odchodzą
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk jst związana z ODM Poland od stycznia 2016 roku (fot. materiały prasowe)
W następstwie połączenia dwóch agencji mediowych OMD Optimum Media oraz OMD Macroscope, na czele nowej struktury stanęła Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca OMD Annalect.
W związku ze zmianami organizacyjnymi z firmą rozstają się Anna Podskarbi, dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Optimum Media i Robert Plesko, dotychczasowy dyrektor zarządzający OMD Macroscope. Oboje nie byli dostępni i nie skomentowali swojego odejścia z OMD Group.
Czytaj też: PKN Orlen bez wyroku sądu orzekł, że wydawca "NIE" złamał prawo. "Absurd"
Zaledwie kilka tygodni temu Anna Podskarbi otrzymała w tym roku nominację w kategorii Agencje Mediowe do nagrody AD/Woman 2022.
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk związana jest z branżą mediową ponad 17 lat, w tym od blisko 12 lat z OMD Group pełniąc funkcje związane z obsługą klientów oraz rozwojem oferty w obszarze rozwiązań analitycznych i technologicznych.
W informacji prasowej Jakub Bierzyński, prezes OMD Group, podziękował Podskarbi i Plesko za 15 lat wspólnego prowadzenia firmy. – Nowa dyrektorka zarządzająca OMD to ekspertka z bogatym doświadczeniem mediowym i analitycznym – dodał.
Czytaj też: TikTok usunął filmik Radosława Fogla z PiS. Platforma tłumaczy decyzję
(KAP, 27.03.2023)