Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: film

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple zainwestuje 1 mld dol. rocznie w filmy. Produkcje z De Niro, Cavillem i Phoenixem

W sumie wsparcie miałoby dotyczyć 12-15 produkcji rocznie (screen: YouTube/Apple TV)

Koncern Apple zaproponował kilku studiom filmowym pomoc w produkcji ich filmów przeznaczonych do dystrybucji w kinach. Przeznaczy na to 1 mld dol. rocznie. Inwestycja ma nie tylko umocnić pozycję firmy w Hollywood, ale też wpłynąć na rozwój platformy streamingowej Apple TV+.

Filmy, których potencjalnie dotyczyłoby partnerstwo, to m.in.: "Killers of the Flower Moon" w reżyserii Martina Scorsese z Leonardo DiCaprio i Robertem De Niro, "Argylle" w reżyserii Matthew Vaughna z Samuelem L. Jacksonem i Henrym Cavillem czy "Napoleon" Ridleya Scotta z Joaquinem Phoenixem i Vanessą Kirby. Filmy miałyby być wyświetlane w amerykańskich kinach co najmniej przez miesiąc, a następnie trafić na platformę. W sumie wsparcie miałoby dotyczyć 12-15 produkcji rocznie.

Czytaj też: BBC po śledztwie w sprawie wypadku prezentera nie podejmuje produkcji "Top Gear"

Apple Studios finansuje filmy od początku istnienia, ale w znacznie mniejszym stopniu. W 2022 roku jednocześnie w kinach i na Apple TV+ była wyświetlana "CODA" – zdobyła trzy Oscary, w tym za najlepszy film. Apple nabył tytuł na festiwalu w Sundance za 25 mln dol.

(MAC, 27.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.