Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wszyscy kochamy "Milionerów". Teleturniej w TVN ogląda średnio 1,34 mln widzów

Teleturniej "Milionerzy" prowadzi Hubert Urbański (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon teleturnieju "Milionerzy" ogląda w TVN średnio 1,34 mln widzów. To ok. 70 tys. mniej niż rok temu, ale udziały programu w rynku są wyższe niż przed rokiem.

TVN nowe odcinki programu nadaje od 27 lutego, od poniedziałku do czwartku ok. 20.55. Po trzech tygodniach, nadając "Milionerów", stacja ma średnio 10,34 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 10,17 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas odcinek z 2 marca - 1,55 mln.

Czytaj też: Ekke Overbeek rozliczający Jana Pawła II nie działa w socialach, ale internauci z nim dyskutują. Konta fałszywe

Z kolei w paśmie od poniedziałku do czwartku od 20.58 do 21.35, w większości pokrywającym się z emisją teleturnieju, TVN ma średnio 9,44 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywa z TVP 2 (17,12 proc.), ale wygrywa z TVP 1 (6,38 proc.) oraz Polsatem (5,17 proc.). W grupie 20-54 TVN też jest drugi - 9,67 proc. (TVP 2 - 14,99 proc., Polsat - 6,16 proc., a TVP 1 - 4,67 proc.).

Dla porównania rok temu początek wiosennego sezonu miał średnio 1,41 mln widzów. Wtedy jednak program miał niższe udziały w rynku - 10,25 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,2 proc. w 20-54.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.