Fundusz Sprawiedliwości poszukuje agencji reklamowej
Dysponentem Funduszu Sprawiedliwości jest minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro (fot. Piotr Molęcki/East News)
Fundusz Sprawiedliwości uruchomił przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za kompleksową obsługę kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, medialnych i z zakresu PR.
Wybrane w przetargu agencje będą opracowywać, przygotowywać i przeprowadzać kampanie medialne funduszu, jak i odpowiadać za tworzenie kampanii społecznych i akcji edukacyjnych.
Fundusz Sprawiedliwości planuje maksymalnie cztery umowy ramowe na dwa lata. W 2022 roku Fundusz Sprawiedliwości podpisał umowy ramowe z dwoma konsorcjami: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom. Będą obowiązywać jeszcze rok.
Agencje mogą zgłaszać oferty do 25 kwietnia przez Ezamowienia.ms.gov.pl.
(KAP, 23.03.2023)