Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" najdroższe w kwietniowym cenniku TVN

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" sięgają 69,5 tys. zł (fot. Piotr Mizerski/TVN)

Ceny reklam w kwietniowym cenniku telewizji TVN dochodzą do 69,5 tys. zł.

Taką kwotę trzeba zapłacić za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Faktach" - to o 8,93 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Wśród najwyżej wycenianych pozycji znalazły się też: "Sport" po "Faktach" - ceny dochodzą do 54,1 tys. zł (wzrost o 6,39 proc.), "Pogoda" po "Faktach" - do 47,9 tys. zł (wzrost o 15,42 proc.), "Kuchenne rewolucje" (w czwartki ok. 21.35) - do 46,9 tys. zł (w górę o 2,85 proc.), Puchar Świata w skokach narciarskich - do 41,3 tys. zł (w zeszłym roku sezon skończył się już w marcu) i "Uwadze" - do 41,3 tys. zł (8,68 proc. w górę).

Czytaj też: "MasterChef Junior" zaczął w TVN ósmy sezon z wyższą widownią niż siódmy

Ponadto część spotów przy Pucharze Świata w skokach narciarskich podlega wycenie specjalnej, a nie cennikowej. Część bloków, m.in. przy programie "Azja express", serialach "Mój agent", "Chyłka - oskarżenie" i "Sukcesja" oraz programie "Nastolatki rządzą... kasą" ma być sprzedawana w systemie aukcyjnym.

(MNIE, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.