Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" najdroższe w kwietniowym cenniku TVN

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" sięgają 69,5 tys. zł (fot. Piotr Mizerski/TVN)

Ceny reklam w kwietniowym cenniku telewizji TVN dochodzą do 69,5 tys. zł.

Taką kwotę trzeba zapłacić za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Faktach" - to o 8,93 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Wśród najwyżej wycenianych pozycji znalazły się też: "Sport" po "Faktach" - ceny dochodzą do 54,1 tys. zł (wzrost o 6,39 proc.), "Pogoda" po "Faktach" - do 47,9 tys. zł (wzrost o 15,42 proc.), "Kuchenne rewolucje" (w czwartki ok. 21.35) - do 46,9 tys. zł (w górę o 2,85 proc.), Puchar Świata w skokach narciarskich - do 41,3 tys. zł (w zeszłym roku sezon skończył się już w marcu) i "Uwadze" - do 41,3 tys. zł (8,68 proc. w górę).

Czytaj też: "MasterChef Junior" zaczął w TVN ósmy sezon z wyższą widownią niż siódmy

Ponadto część spotów przy Pucharze Świata w skokach narciarskich podlega wycenie specjalnej, a nie cennikowej. Część bloków, m.in. przy programie "Azja express", serialach "Mój agent", "Chyłka - oskarżenie" i "Sukcesja" oraz programie "Nastolatki rządzą... kasą" ma być sprzedawana w systemie aukcyjnym.

(MNIE, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.