"MasterChef Junior" zaczął w TVN ósmy sezon z wyższą widownią niż siódmy
TVN, pokazując "MasterChefa Juniora", ma średnio 10,84 proc. udziału w grupie 16-49 (fot. materiały prasowe)
Ósmy sezon kulinarnego talent show "MasterChef Junior" ogląda w TVN średnio 1,18 mln widzów - o 24 tys. widzów więcej, niż gromadził program na początku wiosennej ramówki przed rokiem.
TVN pokazuje program w niedziele o 20, od 5 marca. W czasie emisji "MasterChefa Juniora" stacja ma średnio 8,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział TVN wynosi 10,84 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 10,68 proc.
W paśmie 20.02-21.36 TVN notuje 7,89 proc. w grupie ogólnej - mniej niż TVP 1 (13,43 proc.) i Polsat (10,59 proc.). W 16-49 stacja jest druga z 10,23 proc. i plasuje się za Polsatem (10,42 proc.).
Rozpoczęły się także castingi online do 12. edycji programu "MasterChef". Zgłoszenia przyjmowane są do 6 kwietnia.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 21.03.2023)