Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef Junior" zaczął w TVN ósmy sezon z wyższą widownią niż siódmy

TVN, pokazując "MasterChefa Juniora", ma średnio 10,84 proc. udziału w grupie 16-49 (fot. materiały prasowe)

Ósmy sezon kulinarnego talent show "MasterChef Junior" ogląda w TVN średnio 1,18 mln widzów - o 24 tys. widzów więcej, niż gromadził program na początku wiosennej ramówki przed rokiem.

TVN pokazuje program w niedziele o 20, od 5 marca. W czasie emisji "MasterChefa Juniora" stacja ma średnio 8,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział TVN wynosi 10,84 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 10,68 proc.

W paśmie 20.02-21.36 TVN notuje 7,89 proc. w grupie ogólnej - mniej niż TVP 1 (13,43 proc.) i Polsat (10,59 proc.). W 16-49 stacja jest druga z 10,23 proc. i plasuje się za Polsatem (10,42 proc.).

Rozpoczęły się także castingi online do 12. edycji programu "MasterChef". Zgłoszenia przyjmowane są do 6 kwietnia.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 21.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.