Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Gremi Media w 2022 roku osiągnęła 97,4 mln zł przychodu

Według danych PBC w 2022 roku, średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" wyniosła 34 057 egz., a "Parkietu" - 3 594 egz. (fot. Pixabay.com)

Grupa kapitałowa Gremi Media SA, wydawca "Rzeczpospolitej" i "Parkietu", w 2022 roku wypracowała ponad 6 mln zł zysku netto przy 97,4 mln zł przychodów ze sprzedaży. Z opublikowanego przez spółkę skonsolidowanego sprawozdania wynika, że jej przychody ze sprzedaży w porównaniu z 2021 rokiem były niższe o 3,2 mln. zł.

Wskaźnik EBITDA wyniósł 13,1 mln zł i był o 22 proc. niższy niż w 2021 roku. Skorygowana EBITDA (oczyszczona z wpływu jednorazowych wydarzeń niezwiązanych z bieżącą działalnością i kosztów niegotówkowych) spadła o 38 proc. - do 15 mln zł.

W skład grupy kapitałowej Gremi Media poza wydawnictwem wchodzi również m.in. spółka dystrybucyjna e-Kiosk SA.

Czytaj też: "MasterChef Junior" zaczął w TVN ósmy sezon z wyższą widownią niż siódmy

Według danych PBC w 2022 roku, średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" wyniosła 34 057 egz., a "Parkietu" - 3 594 egz. Gremi Media podaje, że w 2022 w przypadku tych tytułów wskaźnik dystrybuowanych egzemplarzy w formie prenumeraty wynosił odpowiednio 88 proc. i 88,7 proc.

(MZD, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.