Mateusz Gessler nie tylko gotuje, ale i myje naczynia - teraz w kampanii Somat
Mateusz Gessler reklamował już m.in. mrożonki Hortex, markę akcesoriów kuchennych Florina i ciastka BelVita (Mondelez Polska) (fot. materiały prasowe)
Firma Henkel, właściciel marki Somat, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem.
Współpraca Mateusza Gesslera z marką Somat obejmuje aktywności 360°, w tym obecność w telewizji, sponsoring prowadzonego przez Mateusza Gesslera programu "Hell’s Kitchen" i działania w digital, social mediach, in-store oraz organizację eventów i konferencji. Ponadto nowy spot Somat z udziałem Mateusza Gesslera, który został nagrany w Polsce, będzie emitowany zarówno w naszym kraju, jak i zaadaptowany na rynki zagraniczne.
Mateusza Gesslera na wyłączność reprezentuje agencja Patryk Wolski Management, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.
Mateusz Gessler reklamował już m.in. mrożonki Hortex, markę akcesoriów kuchennych Florina, ciastka BelVita (Mondelez Polska), markę Bosch, występował w kampaniach Związku Producentów Cukru, reklamował kawę Jacobs (Jacobs Douwe Egberts), wspierał w promocji wina Jacob’s Creek.
W portfolio marki Somat dostępne są m.in. żele, sól, nabłyszczasz do naczyń, tabletki oraz płyn do czyszczenia zmywarki.
(AMS, 21.03.2023)