Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
Małgorzata Lubelska jest laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 (fot. Press/Adam Kozak)
15 marca Małgorzata Lubelska, ostatnio global CMO international brands w Grupie Heineken, obejmie stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
Lubelska była odpowiedzialna za rozwój międzynarodowych marek Grupy Heineken. Funkcję global CMO international brands pełniła od stycznia 2019 roku. Do końca ub.r. pracowała w siedzibie w Amsterdamie. Od sierpnia 2011 roku do września 2019 roku, Lubelska była dyrektorką ds. marketingu i członkinią zarządu Grupy Żywiec. Opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku. Wcześniej przez 17 lat związana była z PepsiCo, gdzie m.in. była dyrektorką marketingu Frito Lay w Rosji oraz dyrektorką marketingu Lebedyansky (producent soków i napojów owocowych). Była również dyrektorką marketingu Frito Lay w Polsce i Europie Środkowej (m.in. wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos). Karierę zaczynała w amerykańskiej firmie badawczej Macro PJG.
Czytaj też: Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska
Małgorzata Lubelska jest pierwszą laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 przyznanej przez magazyn "Press" w konkursie Ad Wo/Man.
(AMS, 14.03.2023)