Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze "Faktów" w reklamie  |  Kampania wyborcza w social mediach  |  Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

Małgorzata Lubelska jest laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 (fot. Press/Adam Kozak)

15 marca Małgorzata Lubelska, ostatnio global CMO international brands w Grupie Heineken, obejmie stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

Lubelska była odpowiedzialna za rozwój międzynarodowych marek Grupy Heineken. Funkcję global CMO international brands pełniła od stycznia 2019 roku. Do końca ub.r. pracowała w siedzibie w Amsterdamie.  Od sierpnia 2011 roku do września 2019 roku, Lubelska była dyrektorką ds. marketingu i członkinią zarządu Grupy Żywiec. Opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku. Wcześniej przez 17 lat związana była z PepsiCo, gdzie m.in. była dyrektorką marketingu Frito Lay w Rosji oraz dyrektorką marketingu Lebedyansky (producent soków i napojów owocowych). Była również dyrektorką marketingu Frito Lay w Polsce i Europie Środkowej (m.in. wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos). Karierę zaczynała w amerykańskiej firmie badawczej Macro PJG.

Czytaj też: Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska

Małgorzata Lubelska jest pierwszą laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 przyznanej przez magazyn "Press" w konkursie Ad Wo/Man.

(AMS, 14.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.