Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska
Jan Bratkowski będzie odpowiadał za reprezentowanie organizacji w mediach i kontakty z dziennikarzami. (fot. materiały prasowe)
Do działu marketingu i komunikacji UNICEF Polska dołączył Jan Bratkowski, obejmując funkcję rzecznika.
Bratkowski ma odpowiadać za reprezentowanie organizacji w mediach, a także kompleksowe działania wizerunkowe. Do jego obowiązków będzie także należało planowanie, budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.
Czytaj też: Na 30-leciu IAA Polska trochę wspominek, ale głównie – jaka przyszłość reklamy
Jan Bratkowski przez 12 lat był związany z Polską Agencją Prasową (2008-2020). Pracował też m.in w agencjach GRASP Media Group czy Clear Communication, wcześniej był dziennikarzem w magazynie "Brief".
Bratkowski zastąpił na stanowisku Monikę Kacprzak, która rozstała się z UNICEF Polska.
Czytaj też: Iga Świątek kończy współpracę z Xiaomi. "Chcę być konsekwentna"
(AMS, 14.03.2023)