Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bakalland zmienia się i startuje z wielokanałową komunikacją

Marka rozpoczyna długofalową kampanię reklamową pod hasłem "Jesz, co dobre" (fot. materiały prasowe)

Bakalland po 10 latach przechodzi rebranding i zmienia identyfikacje wizualną.

Marka Bakalland po kilku latach przerwy wraca do szerokiej komunikacji marketingowej 360˚ i po raz pierwszy od 2017 roku pojawi się w telewizji. W kampanii prezentowana jest jako nowoczesna i dynamiczna. Bakalland odświeżył logotyp, unowocześnił i ujednolicił opakowania wszystkich swoich produktów - ma to służyć odmładzaniu grupy  odbiorców marki.

Marka rozpoczyna długofalową kampanię reklamową pod hasłem "Jesz, co dobre". Zaprojektowana w modelu 360˚ kampania rusza 13 marca i obejmuje m.in. TV, OOH/DOOH, digital, influencer marketing oraz silne działania in-store. "Jesz, co dobre” to nowa, długofalowa platforma dla marki.

Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency, planowanie i zakup mediów powierzono agencji mediowej Starcom. Za redesign marki Bakalland odpowiadają agencje brandingowe Czteryczwarte oraz HacketHamilton.

Od jesieni 2022 roku brand funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej, powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

(AMS, 09.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.