Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do 16 mld dol. wzrosną przychody serwisów streamingowych w Ameryce Łacińskiej

Do 2028 roku pięć platform ma generować dwie trzecie przychodów regionu (fot. Glenn Carstens-Peters/Unsplash.com)

Według Digital TV Research, przychody z filmów i seriali na platformach streamingowych w 19 krajach Ameryki Łacińskiej do roku 2028 wzrosną o 6 mld dol., osiągając poziom 16 mld dol.

Serwisy AvoD (z reklamami) i SvoD (bez reklam) dodadzą w tym okresie po 3 mld dol. SvoD pozostanie największym źródłem przychodów w regionie, generując 9,7 mld dol. 

Brazylia i Meksyk łącznie zapewnią 64 proc. przychodów regionu w 2028 r., przy czym pierwszy z tych krajów doda 2,9 mld USD, a drugi 1,6 mld.

Czytaj też: Nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF prawie 63 mln zł w 2022 roku

Komentując wyniki raportu, Simon Murray, główny analityk w Digital TV Research, powiedział: "Do 2028 roku pięć platform będzie generować dwie trzecie przychodów OTT regionu. Spodziewamy się, że Netflix, Disney+, HBO i Paramount rozwiną działalność w systemie hybrydowym AvoD-SvoD. Serwisy z reklamami zwiększą przychody platform, ponieważ serwisy bez reklam przestaną się rozwijać".

Press

Pięć platform będzie generować dwie trzecie przychodów regionu (screen: Broadbandtvnews.com)

Przewidywane roczne przychody w regionie do roku 2028 (w miliardach dolarów): Netflix – 4,42; Disney+ – 2,65; HBO – 1,22; Globo Play – 1,19; Paramount+ – 1,08. Na pozostałe serwisy przypadnie ok. 6,20 mld dol.

Czytaj też: Talk-show Wojewódzkiego wiosną w TVN z mniejszą liczbą odcinków

(MAC, 07.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.