Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 779 tys. widzów "Lulu" w Polsacie i 782 tys. "Ugotowanych w parach" w TVN

W programie "Ugotowani w parach" duety uczestników przygotowują dania i oceniają potrawy przygotowane przez innych uczestników (fot. materiały prasowe)

Premierę dwóch pierwszych odcinków serialu obyczajowo-komediowego "Lulu" śledziło w Polsacie średnio 779 tys. widzów, a debiut programu "Ugotowani w parach" w TVN – 782 tys.

Obie produkcje zadebiutowały w środę 1 marca. Emitując dwa odcinki serialu "Lulu" (od ok. 20), Polsat notował średnio 5,95 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,63 proc. w komercyjnej 16-59.

Z kolei "Ugotowani w parach" (21.35) zapewniali TVN średnio 7,43 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 9,46 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 9,05 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: "Fakty" w lutym na czele programów informacyjnych

Dla porównania Polsat notował w lutym średnio 7,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,07 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,91 proc. w komercyjnej 16-59. Natomiast TVN miał w lutym średnio 7,34 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,94 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 8,44 proc. w komercyjnej 16-59.

Program "Ugotowani w parach" to odświeżona wersja "Ugotowanych", których TVN nadawał kilka lat temu. W programie pary gotują dania oraz oceniają potrawy przygotowane przez inne duety biorące udział w show. Z kolei serial "Lulu" przedstawia losy kobiety, która otwiera własny biznes cukierniczy. Obie produkcje będą nadawane co tydzień, w środy.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nowy „Press”: Wiśniewska na zimno, Pawlikowska prowokuje, Pereira ma zadania

(MNIE, 04.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.