Średnio 779 tys. widzów "Lulu" w Polsacie i 782 tys. "Ugotowanych w parach" w TVN
W programie "Ugotowani w parach" duety uczestników przygotowują dania i oceniają potrawy przygotowane przez innych uczestników (fot. materiały prasowe)
Premierę dwóch pierwszych odcinków serialu obyczajowo-komediowego "Lulu" śledziło w Polsacie średnio 779 tys. widzów, a debiut programu "Ugotowani w parach" w TVN – 782 tys.
Obie produkcje zadebiutowały w środę 1 marca. Emitując dwa odcinki serialu "Lulu" (od ok. 20), Polsat notował średnio 5,95 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,63 proc. w komercyjnej 16-59.
Z kolei "Ugotowani w parach" (21.35) zapewniali TVN średnio 7,43 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 9,46 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 9,05 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: "Fakty" w lutym na czele programów informacyjnych
Dla porównania Polsat notował w lutym średnio 7,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,07 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,91 proc. w komercyjnej 16-59. Natomiast TVN miał w lutym średnio 7,34 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,94 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 8,44 proc. w komercyjnej 16-59.
Program "Ugotowani w parach" to odświeżona wersja "Ugotowanych", których TVN nadawał kilka lat temu. W programie pary gotują dania oraz oceniają potrawy przygotowane przez inne duety biorące udział w show. Z kolei serial "Lulu" przedstawia losy kobiety, która otwiera własny biznes cukierniczy. Obie produkcje będą nadawane co tydzień, w środy.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy „Press”: Wiśniewska na zimno, Pawlikowska prowokuje, Pereira ma zadania
(MNIE, 04.03.2023)