Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" w lutym na czele programów informacyjnych

"Fakty" oglądało w TVN i TVN 24 BiS łącznie średnio 2,93 mln widzów (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

W lutym 2023 roku "Fakty" TVN gromadziły najwięcej widzów spośród wszystkich programów informacyjnych.

"Fakty" oglądało w TVN w lutym średnio 2,56 mln widzów, czyli o 133 tys. mniej, niż w lutym 2022 roku, kiedy wybuchła wojna w Ukrainie. W TVP 1 "Wiadomości" gromadziły 1,91 mln widzów (o 244 tys. mniej), a "Teleexpress" – 1,65 mln (o 274 tys. mniej).

Czytaj też: TVP zamierza więcej wydawać na polskie seriale. Do TVP 1 trafi kolejna telenowela

"Wydarzenia" śledziło w Polsacie średnio 1,57 mln widzów (o 264 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 miała 1,09 mln widzów (o 2 tys. więcej).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało łącznie średnio 2,93 mln widzów (o 192 tys. mniej). "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info gromadziły 2,64 mln widzów (o 297 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info – 2,41 mln widzów (o 426 tys. mniej).

"Wydarzenia" w Polsacie, Polsat News i Wydarzenia 24 miały razem 1,95 mln widzów (o 296 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info – 1,64 mln widzów (o 79 tys. mniej).

Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: W Polsce ma powstać "The Voice of Ukraine". Program sfinansuje TVP

(KOZ, 03.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.