Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style
Na trzecie miejsce spadł TVN Style - 0,33 proc. udziału (screen: YouTube/RecordsTV)
W lutym liderem kanałów lifestylowych był Polsat Play, który obronił pozycję sprzed roku. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, a na trzecie spadł TVN Style.
W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,59 proc. udziału (0,56 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,35 proc. do 0,45 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,33 proc. udziału (0,5 proc. rok wcześniej).
Czytaj też: "Fakty" w lutym na czele programów informacyjnych
W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też:
- HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,29 proc. (spadek z 0,31 proc.),
- naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,29 proc. (0,27 proc. rok wcześniej),
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,18 proc. (0,26 proc. w lutym 2022),
- Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,14 proc. (spadek z 0,17 proc.),
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
- Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (bez zmian)
- i Active Family (R.D.F. Entertainment) – 0,1 proc. (wzrost z 0,09 proc.).
Czytaj też: Ministerstwo Finansów: KRRiT chciała rekompensaty dla mediów publicznych w budżecie
W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play – 0,56 proc. udziału (0,62 proc. w lutym 2022), na drugim miejscu znalazł się Polsat Cafe – 0,42 proc. (wzrost z 0,41 proc.), a na trzecim TVN Style – 0,41 proc. (spadek z 0,61 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play – 0,71 proc. udziału (wzrost z 0,67 proc.), a następnie TVN Style – 0,42 proc. (w dół z 0,6 proc.) i Polsat Cafe – 0,41 proc. (wzrost z 0,38 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy „Press”: Wiśniewska na zimno, Pawlikowska prowokuje, Pereira ma zadania
(MNIE, 04.03.2023)