Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, Polsat Cafe wyprzedził TVN Style

Na trzecie miejsce spadł TVN Style - 0,33 proc. udziału (screen: YouTube/RecordsTV)

W lutym liderem kanałów lifestylowych był Polsat Play, który obronił pozycję sprzed roku. Na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, a na trzecie spadł TVN Style.

W grupie ogólnej 4+ wynik liderującego Polsat Play (Grupa Polsat Plus) wyniósł 0,59 proc. udziału (0,56 proc. przed rokiem). Drugi był Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus), którego udział zwiększył się z 0,35 proc. do 0,45 proc. Na trzecie miejsce spadł TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,33 proc. udziału (0,5 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: "Fakty" w lutym na czele programów informacyjnych

W czołówce kanałów lifestylowych znalazły się też:

  • HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,29 proc. (spadek z 0,31 proc.),
  • naziemny kanał TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,29 proc. (0,27 proc. rok wcześniej),
  • TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,18 proc. (0,26 proc. w lutym 2022),
  • Food Network (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,14 proc. (spadek z 0,17 proc.),
  • Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,14 proc. (wzrost z 0,13 proc.),
  • Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (bez zmian)
  • i Active Family (R.D.F. Entertainment) – 0,1 proc. (wzrost z 0,09 proc.).

Czytaj też: Ministerstwo Finansów: KRRiT chciała rekompensaty dla mediów publicznych w budżecie

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był Polsat Play – 0,56 proc. udziału (0,62 proc. w lutym 2022), na drugim miejscu znalazł się Polsat Cafe – 0,42 proc. (wzrost z 0,41 proc.), a na trzecim TVN Style – 0,41 proc. (spadek z 0,61 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy też był Polsat Play – 0,71 proc. udziału (wzrost z 0,67 proc.), a następnie TVN Style – 0,42 proc. (w dół z 0,6 proc.) i Polsat Cafe – 0,41 proc. (wzrost z 0,38 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nowy „Press”: Wiśniewska na zimno, Pawlikowska prowokuje, Pereira ma zadania

(MNIE, 04.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.