Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Błajet zajmie się digital marketingiem w Leroy Merlin

Marcin Błajet jest związany z branżą marketingową prawie 10 lat (fot. LinkedIn)

Marcin Błajet dołączył do sieci sklepów Leroy Merlin i objął stanowisko digital marketing manager.

Błajet z branżą marketingową związany jest od prawie 10 lat. Karierę rozpoczynał jako marketingowiec w Tata Global Beverages (zajmował się marką Vitax), potem w Carlsberg Group był odpowiedzialny za działania promocyjne dla Sommersby, Guinnesa i Grimbergena. Przez następne lata pracował po stronie agencji. Był senior social media specialist w Love to Talk, social media team lider w Labconie i sales manager w LTTM. Ostatni rok był związany z agencją influencer marketingu Territory Influence, gdzie prowadził projekty dla Spotify i Wilkinsona.

Czytaj też: Sekcja "Biura reklamy" w nowym numerze "Press". W niepewny rok z ostrożnym optymizmem

W nowej roli będzie odpowiedzialny za wdrażanie, nadzorowanie i zarządzanie cyfrowymi strategiami marketingowymi.

(KAP, 03.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.