Marcin Błajet zajmie się digital marketingiem w Leroy Merlin
Marcin Błajet jest związany z branżą marketingową prawie 10 lat (fot. LinkedIn)
Marcin Błajet dołączył do sieci sklepów Leroy Merlin i objął stanowisko digital marketing manager.
Błajet z branżą marketingową związany jest od prawie 10 lat. Karierę rozpoczynał jako marketingowiec w Tata Global Beverages (zajmował się marką Vitax), potem w Carlsberg Group był odpowiedzialny za działania promocyjne dla Sommersby, Guinnesa i Grimbergena. Przez następne lata pracował po stronie agencji. Był senior social media specialist w Love to Talk, social media team lider w Labconie i sales manager w LTTM. Ostatni rok był związany z agencją influencer marketingu Territory Influence, gdzie prowadził projekty dla Spotify i Wilkinsona.
Czytaj też: Sekcja "Biura reklamy" w nowym numerze "Press". W niepewny rok z ostrożnym optymizmem
W nowej roli będzie odpowiedzialny za wdrażanie, nadzorowanie i zarządzanie cyfrowymi strategiami marketingowymi.
(KAP, 03.03.2023)