Pierwsza kampania T-Mobile od PZL
W marcu ruszyła kampania T-Mobile będąca pierwszą odsłoną nowej platformy komunikacyjnej wykonanej przez agencję PZL.
Agencja PZL zwyciężyła w grudniu ub. roku w trwającym od sierpnia przetargu na kompleksową obsługę reklamową T-Mobile. Startująca kampania jest odsłoną nowej strategii komunikacji T-Mobile i nowej platformy reklamowej marki.
W najnowszej odsłonie T-Mobile informuje o tym, że pobranie aplikacji "Mój T-Mobile" pozwala korzystać z wielu bonusów, np. 1000 zł rabatu na nowy smartfon czy nielimitowany internet na 14 dni.
Ruszyła także kampania promująca ofertę na kartę wraz z promocją „Rok Internetu”. Ofercie towarzyszy kampania w telewizji, internecie i social mediach, a także w outdoorze. W ramach tej kampanii w internecie i outdoorze promowana jest też oferta dla osób z Ukrainy.
Kampanię, którą również przygotowała agencja PZL, koordynuje departament zarządzania marką i customer experience. Kreację do kampanii w internecie przygotował VMLY&R, a za zakup mediów i działania reklamowe odpowiedzialny jest Mindshare.
(AMS, 02.03.2023)