Filip Fijałkowski przeszedł z Territory Influence do Streetcom
Filip Fijałkowski ostatnio pracował w Territory Influence (fot. materiały prasowe)
Do teamu agencji Streetcom dołączył Filip Fijałkowski – objął nowo utworzone stanowisko business development directora.
Filip Fijałkowski będzie odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami, projektowanie oraz sprzedaż rozwiązań marketingowych online i offline. Ma współpracować z Filipem Dąbrowskim, sales direcor, i raportować bezpośrednio do Matyldy Szymalskiej, CEO Streetcom.
Czytaj też: Piotr Osiński i Michał Sęk w jury Golden Drum
Fijałkowski ostatnio pracował w Territory Influence, gdzie odpowiadał za rozwój projektów biznesowych i poszerzanie sprzedaży usług. Pracował dla takich marek, jak m.in. Philips, Sharp, Vestfrost, British American Tobacco, Colgate-Palmolive i Jacobs Douwe Egberts.
(AMS, 28.02.2023)