Piotr Osiński i Michał Sęk w jury Golden Drum
Michał Sęk ma portfolio nagród na najważniejszych festiwalach, polskich i międzynarodowych (fot. materiały prasowe)
Piotr Osiński, regional creative director VMLY&R Poland, i Michał Sęk, executive creative director i partner 180heartbeats + Jung von Matt Poland, będą oceniać prace zgłoszone do tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum.
Osiński i Sęk zasiądą w składzie jury Craft, którego przewodniczącym została Ashwini Deshpande, co-founder director Elephant Design z Indii.
Osiński ma na koncie ponad 80 nagród za kreację, w tym Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effies. Sęk ma w portfolio ponad 80 nagród i wyróżnień, w tym Cannes Lions, D&AD, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Golden Drum, Effie, Greenpeace Design Award, Best of Show at Ad Creators Club.
Czytaj też: Wkrótce w Zakopanem Zjazd Rynku Reklamy 2023. "Bezcenna wartość nadrzędna"
Na Golden Drum prace mogą być zgłaszane do czterech podstawowych kategorii: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Każda z nich ma swojego przewodniczącego.
W jury Golden Drum znajdzie się także Małgorzata Drozdowska, creative partner FCB&theMilkman, która będzie oceniać prace w kategorii Omni-Channel.
Tegoroczna, 29. edycja międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum, zaplanowana na 9-10 października, ponownie odbędzie się na słoweńskiej Riwierze – w Portorożu.
(AMS, 27.02.2023)