TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Osiński i Michał Sęk w jury Golden Drum

Michał Sęk ma portfolio nagród na najważniejszych festiwalach, polskich i międzynarodowych (fot. materiały prasowe)

Piotr Osiński, regional creative director VMLY&R Poland,  i Michał Sęk, executive creative director i partner 180heartbeats + Jung von Matt Poland, będą oceniać prace zgłoszone do tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum.

Osiński i Sęk zasiądą w składzie jury Craft, którego przewodniczącym została Ashwini Deshpande, co-founder director Elephant Design z Indii.

Osiński ma na koncie ponad 80 nagród za kreację, w tym Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effies. Sęk ma w portfolio ponad 80 nagród i wyróżnień, w tym Cannes Lions, D&AD, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Golden Drum, Effie, Greenpeace Design Award, Best of Show at Ad Creators Club.

Czytaj też: Wkrótce w Zakopanem Zjazd Rynku Reklamy 2023. "Bezcenna wartość nadrzędna"

Na Golden Drum prace mogą być zgłaszane do czterech podstawowych kategorii: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Każda z nich ma swojego przewodniczącego.

W jury Golden Drum znajdzie się także Małgorzata Drozdowska, creative partner FCB&theMilkman, która będzie oceniać prace w kategorii Omni-Channel.

Tegoroczna, 29. edycja międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum, zaplanowana na 9-10 października, ponownie odbędzie się na słoweńskiej Riwierze – w Portorożu.

Czytaj też: "Przedszkole. Bucza, luty 2022" – wystawa fotografii w siedmiu polskich miastach na nośnikach reklamy zewnętrznej

(AMS, 27.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.