Komunikacja Plus PR uruchamia cztery huby komunikacji korporacyjnej i tworzy nowe stanowiska
Zmiany w agencji to następstwo dobrych wyników finansowych Komunikacji Plus PR (fot. materiały prasowe)
Agencja Komunikacja Plus PR stworzyła cztery huby kompetencyjne w ramach działu komunikacji korporacyjnej: employer branding i komunikacji wewnętrznej, komunikacji w sektorze nieruchomości, retail PR oraz strategicznego doradztwa korporacyjnego.
Na czele brand PR stanęli Marcin Kuchno, consulting director, oraz Hubert Rączkowski, head of brand practice. Sebastian Kolęda awansował na stanowisko head of employer branding practice i odpowiada za hub employer branding. Mateusz Zalewski pełni funkcję head of real estate practice i zarządza zespołem komunikacji w sektorze nieruchomości. Agata Piekarz-Urbaś to head of retail PR practice zarządzająca zespołem retail PR, a Jan Jasiński objął stanowisko head of corporate practice i odpowiada za strategiczne doradztwo korporacyjne.
Tomasz Alberski, prezes Zarządu Grupy Komunikacja Plus, wyjaśnia w informacji prasowej, że zmiany strategiczne to następstwo dobrych wyników finansowych Komunikacji Plus PR.
Czytaj też: “Prawa człowieka łamane są w ciszy” – rusza kampania wizerunkowa Amnesty International
Mateusz Zalewski, head of real estate practice, to ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem, współpracujący z liderami w sektorze nieruchomości. W portfolio tego zespołu znajdują się m.in. spółka biurowa Skanska, Dom Development i SGI.
Sebastian Kolęda kieruje zespołem konsultantów z szerokim doświadczeniem pracy po stronie agencji oraz klienta, którzy mają na koncie udane strategie i kampanie skierowane do pracowników firm z różnych branż – od IT po produkcję.
Agata Piekarz-Urbaś jako head of retail PR practice odpowiada za rozwój kompetencji retail oraz koordynację działań dla klientów agencji z tej branży. Jest również rzecznikiem prasowym warszawskiej Westfield Arkadia.
Czytaj też: Darko Bosiljčić wiceprezesem Brand New Galaxy
Jan Jasiński kieruje zespołem oferującym wsparcie i doradztwo komunikacyjne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i ich ekspertów.
Marcin Kuchno, consulting director, specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, start-upami i grupami telewizyjnymi.
Hubert Rączkowski, head of brand PR, z branżą związany jest od 2011 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Brand PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów, m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, impactCEE, Bain & Company.
Czytaj też: Ed Sheeran wprowadza globalnie własną gamę pikantnych sosów
(KAP, 27.02.2023)