Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w styczniu. "Press" drugi w swojej kategorii

Stacja RMF FM została najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce – powoływano się na nią w styczniu 2,3 tys. razy (fot. materiały prasowe)

Najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce jest stacja RMF FM, na którą powoływano się w styczniu 2,3 tys. razy – wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Na drugim miejscu, z awansem o trzy pozycje, znalazło się Radio Zet. Na trzecim miejscu "Rzeczpospolita".

W kategorii Tytuły prasowe na pierwszym miejscu jest zatem "Rzeczpospolita". Informacje dziennika inne redakcje w kraju wzmiankowały ponad 2 tys. razy między innymi dzięki opublikowanemu sondażowi IBRIS na temat poparcia dla ugrupowań parlamentarnych. Drugie miejsce należy do "Gazety Wyborczej", na trzecim miejscu jest "Fakt".

Czytaj też: Szymon Jadczak, Dziennikarz Roku 2022: Nie biorę jeńców

TVN 24 z wynikiem prawie 1,3 tys. cytowań utrzymuje pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych. Najczęściej cytowany był temat nieruchomości w konkursie organizowanym przez MEiN.

Press

Wśród piętnastu najbardziej opiniotwórczych mediów największy udział stanowią jednocześnie prasa oraz telewizja (po 33%) (fot. IMM)

Wirtualna Polska (1,8 tys.) utrzymuje pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w Polsce. Redakcja jako pierwsza podała informację, że wykryte zostały dwa warianty koronawirusa znanego jako Kraken. Drugie miejsce zajął Onet z liczbą prawie 1,6 tys. wzmianek.

Czytaj też: Polskie Radio nie chce ujawnić, ile zarabia prezeska. Bardziej tajne niż pensje w TVP

Magazyn "Press" zajął drugie miejsce w kategorii najbardziej opiniotwórczych miesięczników i dwumiesięczników. Pierwsze miejsce przypadło "Perspektywom", a trzecie "Forbesowi".

Badanie od nowego roku zostało rozszerzone o ranking mediów o tematyce zdrowotnej (którego liderem jest "Rynek Zdrowia").

Press
Press
Press
Press
Press

Czytaj też: Genialne przemówienia Zełenskiego, które przejdą do historii. Kto mu je pisze?

(MAT, 27.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.