Marcowe "Glamour" z wirtualną influencerką na okładce
Awatarka na okładce ma odzwierciedlać wartości "Glamour"
Do sprzedaży trafiło marcowe wydanie „Glamour” (Burda Media Polska). Na jego okładce jest wirtualna influencerka Wero.
Wydawca informuje w komunikacie, że Wero została stworzona według koncepcji redakcji, wspólnie z marką Converse i studiem Wearfits tworzącym wirtualne przymierzalnie obuwia. Czytelniczki za pośrednictwem kodu QR zamieszczonego w wydaniu pisma mogą pozować do zdjęcia z wirtualną influencerką.
"Stworzyliśmy awatarkę, która odzwierciedla wartości Glamour – otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z" – informuje Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna magazynu.
(MZD, 23.02.2023)