Beata Ptaszyńska-Jedynak dyrektorką ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Stock Spirits Group
Beata Ptaszyńska-Jedynak ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, public relations, ESG i public affairs (fot. materiały prasowe)
Beata Ptaszyńska-Jedynak objęła stanowisko dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Stock Spirits Group.
Ptaszyńska-Jedynak ma odpowiadać za stworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej oraz public affairs dla Grupy i krajów, w których działa Stock Spirits, m.in. Polski, Czech, Słowacji, Włoch.
Czytaj też: Michał Krejza został CEO w eg+, zarządzanie The & Partnership przejął Tomasz Skowroński
Beata Ptaszyńska-Jedynak w latach 2014-2022 pracowała na stanowisku dyrektorki ds. korporacyjnych Carlsberg Polska, odpowiadając za komunikację, w tym zarządzanie komunikacją kryzysową, public affairs, a także koordynowała wdrażanie grupowej strategii zrównoważonego rozwoju w Polsce. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips Electronics oraz 3M Poland. Działała w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie”, w Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Polskiej Federacji Producentów Żywności. Od 2014 roku jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, a od lipca 2021 roku wiceprzewodniczącą Prezydium KER.
Stock Spirits Group to producent napojów alkoholowych. Do kluczowych marek firmy należą: Stock 84, Żołądkowa Gorzka, Saska, Lubelska, Amundsen w Polsce, Božkov, Fernet Stock, Pražská, Dynybyl w Czechach i na Słowacji, Limonce', Keglevich, Grappa Distillerie Franciacorta, Grappa Julia, Laphroaig, Courvoisier we Włoszech, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie. Firma działa w sześciu krajach europejskich: Polsce, Czechach, Słowacji, Włoszech, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie.
Czytaj też: OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s
(21.02.2023)