Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Ptaszyńska-Jedynak dyrektorką ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Stock Spirits Group

Beata Ptaszyńska-Jedynak ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, public relations, ESG i public affairs (fot. materiały prasowe)

Beata Ptaszyńska-Jedynak objęła stanowisko dyrektorki ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Stock Spirits Group.

Ptaszyńska-Jedynak ma odpowiadać za stworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej oraz public affairs dla Grupy i krajów, w których działa Stock Spirits, m.in. Polski, Czech, Słowacji, Włoch.

Czytaj też: Michał Krejza został CEO w eg+, zarządzanie The & Partnership przejął Tomasz Skowroński

Beata Ptaszyńska-Jedynak w latach 2014-2022 pracowała na stanowisku dyrektorki ds. korporacyjnych Carlsberg Polska, odpowiadając za komunikację, w tym zarządzanie komunikacją kryzysową, public affairs, a także koordynowała wdrażanie grupowej strategii zrównoważonego rozwoju w Polsce. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips Electronics oraz 3M Poland. Działała w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie”, w Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Polskiej Federacji Producentów Żywności. Od 2014 roku jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, a od lipca 2021 roku wiceprzewodniczącą Prezydium KER.

Stock Spirits Group to producent napojów alkoholowych. Do kluczowych marek firmy należą: Stock 84, Żołądkowa Gorzka, Saska, Lubelska, Amundsen w Polsce, Božkov, Fernet Stock, Pražská, Dynybyl w Czechach i na Słowacji, Limonce', Keglevich, Grappa Distillerie Franciacorta, Grappa Julia, Laphroaig, Courvoisier we Włoszech, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie. Firma działa w sześciu krajach europejskich: Polsce, Czechach, Słowacji, Włoszech, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie.

Czytaj też: OMD rozpoczęła pomiar wskaźnika attention w nowej odsłonie kampanii McDonald’s

(21.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.