MullenLowe Warsaw wzmocniła strategię i digital
Marta Głowacka i Dawid Rakowski dołączyli do MullenLowe Warsaw (fot. materiały prasowe)
Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.
Marta Głowacka dołączyła do zespołu strategów zarządzanych przez Rafała Lampasiaka, strategy directora. Skupić się ma głównie na pracy dla klientów agencji oraz pomocy w rozwoju kompetencji strategicznych oraz digital w całej MullenLowe Group.
Czytaj też: Anna Kocińska client service director w agencji V&P
Głowacka w branży pracuje od 12 lat. Zaczynała w dziale online marketingu Groupon, gdzie prowadziła działania w social mediach. Po pięciu latach dołączyła do start-upu marki Glov i jako online marketing manager odpowiadała m.in. za wdrożenie sklepu online, planowanie i produkcję kontentu oraz współpracę z influencerami. Potem została strategy plannerką w Isobar Polska, gdzie współtworzyła strategie komunikacji dla takich klientów, jak Estée Lauder, Audi czy McDonald’s. Następnie przeszła do Saatchi & Saatchi, gdzie jako creative strategist odpowiadała za obsługę OBI.
Dawidowi Rakowskiemu powierzono koordynację współpracy z influencerami w dziale digital, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora.
Rakowski wcześniej pracował w agencji Searchway, ale także jako freelancer w branżach Web3, NFT, beauty, FMCG oraz motoryzacyjnej. Zajmował się również organizacją eventów dla zagranicznych twórców w różnych częściach świata – m.in. na Mykonos, z udziałem modela Jaya Alvarreza czy gwiazdy kulturystyki Sergi Constance. Rakowski prowadzi również własne kanały w social mediach – na Instagramie śledzi go 174 tys. fanów.
Czytaj też: Oscar Krysik senior brand manager Lipton Black
(AMS, 06.02.2023)