Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe Warsaw wzmocniła strategię i digital

Marta Głowacka i Dawid Rakowski dołączyli do MullenLowe Warsaw (fot. materiały prasowe)

Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.

Marta Głowacka dołączyła do zespołu strategów zarządzanych przez Rafała Lampasiaka, strategy directora. Skupić się ma głównie na pracy dla klientów agencji oraz pomocy w rozwoju kompetencji strategicznych oraz digital w całej MullenLowe Group.

Czytaj też: Anna Kocińska client service director w agencji V&P

Głowacka w branży pracuje od 12 lat. Zaczynała w dziale online marketingu Groupon, gdzie prowadziła działania w social mediach. Po pięciu latach dołączyła do start-upu marki Glov i jako online marketing manager odpowiadała m.in. za wdrożenie sklepu online, planowanie i produkcję kontentu oraz współpracę z influencerami. Potem została strategy plannerką w Isobar Polska, gdzie współtworzyła strategie komunikacji dla takich klientów, jak Estée Lauder, Audi czy McDonald’s. Następnie przeszła do Saatchi & Saatchi, gdzie jako creative strategist odpowiadała za obsługę OBI.

Dawidowi Rakowskiemu powierzono koordynację współpracy z influencerami w dziale digital, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora.

Rakowski wcześniej pracował w agencji Searchway, ale także jako freelancer w branżach Web3, NFT, beauty, FMCG oraz motoryzacyjnej. Zajmował się również organizacją eventów dla zagranicznych twórców w różnych częściach świata – m.in. na Mykonos, z udziałem modela Jaya Alvarreza czy gwiazdy kulturystyki Sergi Constance. Rakowski prowadzi również własne kanały w social mediach – na Instagramie śledzi go 174 tys. fanów.

Czytaj też: Oscar Krysik senior brand manager Lipton Black

(AMS, 06.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.