Marka Waterdrop współpracuje z Rocket Science Communications
Waterdrop to austriacka marka, której przyświecają idee popularyzacji picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek (fot. materiały prasowe)
Marka Waterdrop rozpoczęła współpracę z agencją Rocket Science Communications w zakresie działań PR i influencer marketingu.
"Zdecydowaliśmy się na współpracę z Rocket Science ze względu na ich ekspercką wiedzę i nietuzinkowe pomysły" – komentuje w komunikacie prasowym Kateřina Navrátilová, managing partner of Waterdrop CEE.
Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications, zauważa: "Istotne dla nas było podjęcie współpracy z firmą, która prowadzi transparentne działania na rzecz środowiska – eliminując plastik i równolegle dbając o zdrowie społeczeństwa. To ważne, aby podzielać wspólne wartości".
Waterdrop to austriacka marka, której przyświecają idee popularyzacji picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie ma rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak.
Agencja Rocket Science Communications wspiera w obszarze PR, strategii marki, doradztwie komunikacyjnym oraz social mediach i influencer marketingu m.in. firmy Infinix, ClickMeeting, NoFluffJobs i SentiOne.
(CP, 02.02.2023)