Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowojorski oddział Papaya Films wyprodukował spot dla marki Gillette

Kampania przeznaczona jest na rynek amerykański (screen: YouTube/Papaya Films)

Startuje kampania marki Gillette (Procter & Gamble), zrealizowana przez amerykański oddział Papaya Films.

Kreację kampanii stworzyła agencja Grey New York, a spot powstał we współpracy z Townhouse World Wide & Gramercy Park Studios. Za realizację filmu odpowiadał pochodzący z Chorwacji reżyser Mario Mlakar oraz autor zdjęć Luka Trajkovic.

Czytaj też: Kamil Bolek i Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Grupa powołuje nową strukturę zarządzającą

Film powstał w Zagrzebiu w trakcie jednego dnia zdjęciowego. Kampania emitowana w telewizji oraz internecie przeznaczona jest na rynek amerykański.

(AMS, 31.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.