Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter pomoże reklamodawcom w odróżnianiu prawdziwych użytkowników od botów

Twitter czeka na reklamodawców, obiecując, że będzie serwisem bezpiecznym dla marek (fot. Pixabay.com)

Twitter połączy siły z firmami zajmującymi się weryfikacją reklam cyfrowych – Integral Ad Science i DoubleVerify Holdings Inc. Ma to zapewnić reklamodawcom analizę treści zamieszczanych w tweetach pojawiających się obok ich reklam.

IAS i DoubleVerify, które wcześniej współpracowały z Twitterem, wykorzystują technologię do sprawdzania, czy reklamy cyfrowe są oglądane przez prawdziwych użytkowników, czy przez boty. Reklamodawcy korzystają z usług, aby upewnić się, że reklamy, za które płacą, są widoczne dla potencjalnych klientów, a nie dla automatów.

Czytaj też: Twitter zmniejszył wpływy z reklam o ponad 70 proc.

"Marketerzy potrzebują takiego zapewnienia, aby nadal inwestować w Twitter i ostatecznie zwiększać swoje inwestycje. I o to w tym wszystkim chodzi" – powiedział Craig Ziegler, starszy wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Integral Ad Science.

IAS i DoubleVerify zapewnią również reklamodawcom pomiar bezpieczeństwa marki, co sprowadza się do oceny treści zamieszczanych obok reklam oraz ochrony reputacji marki.

Wielu reklamodawców, w tym Dyson, Mazda, Forbes i PBS Kids, zawiesiło swoje kampanie marketingowe lub usunęło reklamy z części Twittera, ponieważ ich promocje pojawiały się obok tweetów nakłaniających m.in. do pornografii.

Czytaj też: Twitter pozwany za nieopłacanie czynszu za biura w Londynie. Pozywa monarchia

(MAC, 27.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.