Twitter pomoże reklamodawcom w odróżnianiu prawdziwych użytkowników od botów
Twitter czeka na reklamodawców, obiecując, że będzie serwisem bezpiecznym dla marek (fot. Pixabay.com)
Twitter połączy siły z firmami zajmującymi się weryfikacją reklam cyfrowych – Integral Ad Science i DoubleVerify Holdings Inc. Ma to zapewnić reklamodawcom analizę treści zamieszczanych w tweetach pojawiających się obok ich reklam.
IAS i DoubleVerify, które wcześniej współpracowały z Twitterem, wykorzystują technologię do sprawdzania, czy reklamy cyfrowe są oglądane przez prawdziwych użytkowników, czy przez boty. Reklamodawcy korzystają z usług, aby upewnić się, że reklamy, za które płacą, są widoczne dla potencjalnych klientów, a nie dla automatów.
Czytaj też: Twitter zmniejszył wpływy z reklam o ponad 70 proc.
"Marketerzy potrzebują takiego zapewnienia, aby nadal inwestować w Twitter i ostatecznie zwiększać swoje inwestycje. I o to w tym wszystkim chodzi" – powiedział Craig Ziegler, starszy wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Integral Ad Science.
IAS i DoubleVerify zapewnią również reklamodawcom pomiar bezpieczeństwa marki, co sprowadza się do oceny treści zamieszczanych obok reklam oraz ochrony reputacji marki.
Wielu reklamodawców, w tym Dyson, Mazda, Forbes i PBS Kids, zawiesiło swoje kampanie marketingowe lub usunęło reklamy z części Twittera, ponieważ ich promocje pojawiały się obok tweetów nakłaniających m.in. do pornografii.
Czytaj też: Twitter pozwany za nieopłacanie czynszu za biura w Londynie. Pozywa monarchia
(MAC, 27.01.2023)