Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Morawski odpowiada za marketing Dell w Polsce, Izraelu i Czechach

Marcin Morawski pracuje w branży technologicznej od niemal 20 lat (fot. materiały prasowe)

Marcin Morawski, który jest związany z firmą technologiczną Dell od października 2014 roku, awansował na stanowisko regional marketing team lider w Polsce, Izraelu i Czechach.

Przez ostatnie sześć lat Morawski był szefem marketingu Dell w Polsce. Zarządzał pełnym portfolio Dell Technologies i odpowiadał za wykorzystanie pełnego potencjału biznesowego spółki, zarządzając całym zespołem marketingowym firmy.

Czytaj też: Małgorzata Lubelska po 11 latach zakończyła pracę w Grupie Heineken

Zanim dołączył do Della, był związany m.in. z Tech Data Poland i Toshibą Europe, w tej ostatniej był m.in. regional marketing manager na pięciu rynkach Europy.

W nowej roli Morawski będzie odpowiadał za dalszy rozwój strategii "Go to market", która skupia się na sprzedaży produktów i oprogramowania bezpośrednio do klientów, także z wykorzystaniem zewnętrznych kanałów sprzedażowych.

Czytaj też: Andrzej Witek ambasadorem ASICS

(KAP, 27.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.