Marcin Morawski odpowiada za marketing Dell w Polsce, Izraelu i Czechach
Marcin Morawski pracuje w branży technologicznej od niemal 20 lat (fot. materiały prasowe)
Marcin Morawski, który jest związany z firmą technologiczną Dell od października 2014 roku, awansował na stanowisko regional marketing team lider w Polsce, Izraelu i Czechach.
Przez ostatnie sześć lat Morawski był szefem marketingu Dell w Polsce. Zarządzał pełnym portfolio Dell Technologies i odpowiadał za wykorzystanie pełnego potencjału biznesowego spółki, zarządzając całym zespołem marketingowym firmy.
Czytaj też: Małgorzata Lubelska po 11 latach zakończyła pracę w Grupie Heineken
Zanim dołączył do Della, był związany m.in. z Tech Data Poland i Toshibą Europe, w tej ostatniej był m.in. regional marketing manager na pięciu rynkach Europy.
W nowej roli Morawski będzie odpowiadał za dalszy rozwój strategii "Go to market", która skupia się na sprzedaży produktów i oprogramowania bezpośrednio do klientów, także z wykorzystaniem zewnętrznych kanałów sprzedażowych.
Czytaj też: Andrzej Witek ambasadorem ASICS
(KAP, 27.01.2023)