Małgorzata Lubelska po 11 latach zakończyła pracę w Grupie Heineken
Małgorzata Lubelska jest laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 (fot. Press/Adam Kozak)
Małgorzata Lubelska, global CMO international brands w Grupie Heineken, zakończyła pracę w firmie.
Lubelska była odpowiedzialna za rozwój międzynarodowych marek Grupy Heineken, funkcję global CMO international brands pełniła od stycznia 2019 roku. Do końca roku 2022 pracowała w siedzibie w Amsterdamie.
- Po 11 latach w Heinekenie - w tym cztery lata w Amsterdamie - pora na krótki odpoczynek oraz nowe wyzwania - odpowiedziała Lubelska na pytanie "Presserwisu". Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.
Do września 2019 roku Małgorzata Lubelska była dyrektorką ds. marketingu i członkinią zarządu Grupy Żywiec. Funkcję tę pełniła od sierpnia 2011 roku. Opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku. Wcześniej przez 17 lat związana była z PepsiCo, gdzie w ostatnich latach sprawowała funkcję dyrektorki marketingu Frito Lay w Rosji oraz dyrektorki marketingu Lebedyansky (producent soków i napojów owocowych). Była również dyrektorką marketingu Frito Lay w Polsce i Europie Środkowej (m.in. wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos). Karierę zaczynała w amerykańskiej firmie badawczej Macro PJG.
Małgorzata Lubelska jest pierwszą laureatką nagrody Ad Marketer Roku 2018 przyznanej przez magazyn "Press" w konkursie Ad Wo/Man.
(AMS, 26.01.2023)