Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Chada odchodzi z TikToka

Sylwia Chada dołączyła do TikToka w sierpniu 2020 roku (fot. Linkedin.com)

Sylwia Chada poinformowała, że po ponad dwóch latach odeszła z platformy TikTok i nie pełni już funkcji general manager of global business solutions na Polskę, Europę Środkową i Wschodnią.

Zanim dołączyła do TikToka, przez trzy lata była managing director w Httpool, a wcześniej head of business Epic Makers (odpowiadała za realizację budżetu działającej wówczas w ramach Agory agencji). Jeszcze wcześniej była dyrektorką produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska. Pracowała również m.in. w Atmedia Interactive, Wydawnictwie Bauer i agencji mediowej Starcom.

Czytaj też: Gameset koordynuje działania promocyjne z influencerami na Discordzie dla marki Philips

O kolejnych krokach zawodowych na razie nie informuje.

(KAP, 24.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.