Serial "M jak miłość" najdroższy w cenniku TVP na luty. „Wiadomości” też wysoko
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" trzeba zapłacić 86,9 tys. zł (screen Vod.tvp.pl)
W cenniku reklamowym TVP na luty najwyżej wyceniane są spoty przy serialu "M jak miłość". Za reklamę przy tej produkcji trzeba zapłacić o 32,27 proc. więcej w porównaniu z lutym 2022 roku.
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić 86,9 tys. zł, o 32,27 proc. więcej w porównaniu z lutym 2022 roku.
Czytaj też: Reni Jusis, Czesław Mozil i Wojciech Łozowski wśród uczestników reality show "Azja Express" w TVN
Ceny reklam przy nadawanej po głównych "Wiadomościach" TVP 1 "Pogodzie" dochodzą do 74,6 tys. zł (o 7,18 proc. więcej, niż w lutym 2022 roku), przy programie rozrywkowym TVP 2 o nieokreślonym jeszcze tytule – do 74,5 tys. zł (sobotni wieczór, 25 lutego), przy "Sporcie" po głównych "Wiadomościach" TVP 1 – do 71,6 tys. zł (121 proc. w górę, rok temu serwis był nadawany przed "Wiadomościami"), a przy sobotnim "The Voice Senior" w TVP 2 – do 67,1 tys. zł (23,35 proc. w górę).
(MNIE, 22.01.2023)