Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "M jak miłość" najdroższy w cenniku TVP na luty. „Wiadomości” też wysoko

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" trzeba zapłacić 86,9 tys. zł (screen Vod.tvp.pl)

W cenniku reklamowym TVP na luty najwyżej wyceniane są spoty przy serialu "M jak miłość". Za reklamę przy tej produkcji trzeba zapłacić o 32,27 proc. więcej w porównaniu z lutym 2022 roku.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić 86,9 tys. zł, o 32,27 proc. więcej w porównaniu z lutym 2022 roku.

Czytaj też: Reni Jusis, Czesław Mozil i Wojciech Łozowski wśród uczestników reality show "Azja Express" w TVN

Ceny reklam przy nadawanej po głównych "Wiadomościach" TVP 1 "Pogodzie" dochodzą do 74,6 tys. zł (o 7,18 proc. więcej, niż w lutym 2022 roku), przy programie rozrywkowym TVP 2 o nieokreślonym jeszcze tytule – do 74,5 tys. zł (sobotni wieczór, 25 lutego), przy "Sporcie" po głównych "Wiadomościach" TVP 1 – do 71,6 tys. zł (121 proc. w górę, rok temu serwis był nadawany przed "Wiadomościami"), a przy sobotnim "The Voice Senior" w TVP 2 – do 67,1 tys. zł (23,35 proc. w górę).

(MNIE, 22.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.