Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter wprowadza roczną subskrypcję w cenie 84 dol.

Roczna subskrypcja Twitter Blue ma być dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Japonii, Nowej Zelandii i Australii (fot. Unsplash.com/Alexander Shatov)

Twitter oferuje roczny plan swojej usługi subskrypcji o nazwie Twitter Blue ze zniżką w stosunku do ceny miesięcznej. Roczna subskrypcja wynosi 84 dol., przy miesięcznej cenie 8 dol. w internecie i 11 dol. na urządzeniach Apple.

Zniżka ma być dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Japonii, Nowej Zelandii i Australii.

Czytaj też: Donald Trump prosi Meta Platforms o przywrócenie konta na Facebooku

Niebieski znacznik i usługa subskrypcji pojawiła się niedługo po przejęciu serwisu na początku października przez Elona Muska za 44 mld dol. Wcześniej oznaczał zweryfikowane konto dla osób publicznych, teraz dostępny jest dla każdego, kto zapłaci. Usługa spowodowała gwałtowne powiększenie się liczby fałszywych kont polityków i celebrytów.

W grudniu nowy właściciel mówił, że Twitter Blue będzie zawierać o połowę mniej reklam niż wersja podstawowa, a do przyszłego roku pojawi się też opcja w ogóle reklam pozbawiona.

(MAC, 20.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.