Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix dominuje na rynku produkcji streamingowych

Netflix jest niekwestionowanym liderem w liczbie produkowanych treści (fot. Unsplash.com/Dima Solomin)

Netflix pozostaje dominatorem na rynku serwisów streamingowych, jeśli chodzi o liczbę produkowanych treści. Według danych HarrisX i MoffettNathanson Research, w ostatnim kwartale 2022 roku wyprodukował 1160 nowych odcinków filmów, programów i seriali.

To prawie czterokrotnie więcej niż w przypadku Amazon Prime Video, który zajął drugie miejsce, wypuszczając 323 odcinki w ciągu kwartału. Podium zamyka Disney+ – 207, a czwarty jest inny serwis koncernu Disneya, Hulu – 174. Sześciu czołowych konkurentów Netflixa wyprodukowało łącznie 1220 oryginalnych odcinków.

Czytaj też: HBO Max podnosi ceny po raz pierwszy od uruchomienia w 2020 roku

Łączna liczba minut transmisji strumieniowej ze wszystkich platform wzrosła w czwartym kwartale o 47 proc. w porównaniu z takim samym okresem rok wcześniej.

Największy procentowy wzrost pod tym względem odnotowała usługa DirecTV, wzrastając rok do roku o 175 proc. Następny był Peacock – 145 proc., a dalej Tubi – 121 proc., Roku Channel – 97 proc. i Pluto TV – 58 proc.

Press

Netflix produkuje prawie cztery razy więcej niż następny w zestawieniu Amazon Prime Video (screen: Mediapost.com)

Globalne serwisy streamingowe miały niższy wzrost łącznego czasu programu, gdyż startowały z wyższych poziomów. I tak: HBO Max – 68 proc., Disney+ – 45 proc., Amazon Prime Video – 42 proc., Hulu – 33 proc., Netflix – 27 proc. wzrostu transmisji strumieniowej.

Czytaj też: Złote Globy po powrocie do NBC straciły 9 proc. widzów

Jedynym, który odnotował spadek, był Apple TV+ (-12 proc.). Wynikało to z tego, że napędzający wzrost hit platformy serial "Ted Lasso" w okresie od października do końca grudnia nie zaoferował nowych odcinków.

(MAC, 16.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.