Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 3,94 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni w TVN i Eurosporcie 1

Turniej Czterech Skoczni 2022/23 wygrał Norweg Halvor Egner Granerud, a drugi był Dawid Kubacki (fot. materiały prasowe)

Średnio 3,94 mln widzów oglądało 71. Turniej Czterech Skoczni w TVN i Eurosporcie 1 - o 1,02 mln więcej, niż rok wcześniej.

Konkursy turnieju odbywały się 29 grudnia 2022 oraz 1, 4 i 6 stycznia 2023. Do TVN i Eurosportu 1 najwięcej widzów przyciągnął konkurs w Bischofshofen z 6 stycznia - w TVN oglądało go średnio 3,38 mln, a w Eurosporcie 1 - 1,49 mln widzów.

Wszystkie cztery konkursy śledziło w TVN średnio 2,68 mln oglądających, przy udziałach 23,9 proc. w grupie ogólnej 4+, 21 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 22,5 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei w Eurosporcie 1 było to średnio 1,26 mln widzów - 11,2 proc. w grupie ogólnej 4+, 7,2 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 9,1 proc. w komercyjnej 16-59.

Łącznie na obu antenach Turniej Czterech Skoczni miał średnio 3,94 mln widzów, przy udziałach 35,1 proc. w grupie ogólnej 4+, 28,2 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 31,5 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Dwutygodnik „Show” po likwidacji konkurenta zdrożał - kosztuje 4,99 zł

Dla porównania rok wcześniej ten turniej w TVN i Eurosporcie 1 notował łącznie średnio 2,93 mln widzów, przy udziałach 24,6 proc. w grupie ogólnej 4+, 20,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,3 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 11.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.