Średnio 248 tys. widzów programu Ewy Wachowicz w Polsacie
Program "Ewa gotuje" produkuje należąca do Ewy Wachowicz spółka Promiss (screen: Polsat Box Go)
35. sezon programu "Ewa gotuje" oglądało w Polsacie średnio 248 tys. widzów. Cykl ma być kontynuowany.
Nowe odcinki kulinarnego programu Ewy Wachowicz Polsat nadawał od 3 września do 24 grudnia w soboty ok. 10.10. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 26 listopada - 408 tys. Emitując "Ewa gotuje", stacja miała średnio 4,08 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,23 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,03 proc. w komercyjnej 16-59.
Dla porównania w całym 2022 Polsat notował średnio 7,28 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,86 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,78 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Pod koniec grudnia Polsat zaprzestał emisji programu, choć zawsze emitował jego powtórki w sezonach zimowym i letnim. Jak ustalił "Presserwis", "Ewa gotuje" będzie kontynuowany. Zdjęcia do nowego sezonu zaczynają się za dwa tygodnie. Program jest bez zmian planowany do emisji wiosną na głównej antenie.
Czytaj też: Dwutygodnik „Show” po likwidacji konkurenta zdrożał - kosztuje 4,99 zł
16 stycznia funkcję dyrektora programowego Telewizji Polsat obejmie Edward Miszczak, który zastąpi w tej roli Ninę Terentiew. Ta z kolei przejdzie do rady nadzorczej stacji.
Spółka Promiss Ewy Wachowicz, która dla Polsatu produkuje program "Ewa gotuje", w 2021 roku zanotowała 182,78 tys. zł zysku netto przy 1,55 mln zł przychodów z podstawowej działalności operacyjnej.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 11.01.2023)