Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" były liderem programów informacyjnych w 2022 roku

W zeszłym roku "Fakty" oglądało o 172 tys. widzów więcej niż "Wiadomości" (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

W 2022 roku "Fakty" TVN utrzymały pozycję najchętniej oglądanego programu informacyjnego - z widownią na poziomie 2,29 mln widzów. Do TVP 1 "Wiadomości" przyciągały średnio 1,81 mln widzów.

"Fakty" w TVN oglądało średnio 2,29 mln widzów, czyli o 141 tys. mniej, niż w 2021 roku. Do TVP 1 "Wiadomości" przyciągały średnio 1,81 mln widzów (o 212 tys. mniej), a "Teleexpress" - 1,58 mln widzów (o 246 tys. mniej).

"Wydarzenia" w Polsacie śledziło średnio 1,42 mln widzów (o 77 tys. mniej). "Panorama" gromadziła w TVP 2 średnio 936 tys. widzów (o 92 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało łącznie średnio 2,66 mln widzów (o 61 tys. mniej).

Czytaj też: Dwutygodnik „Show” po likwidacji konkurenta zdrożał - kosztuje 4,99 zł

"Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info miały średnio 2,49 mln widzów (o 112 tys. mniej), a "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 2,29 mln widzów (o 165 tys. mniej). 

"Wydarzenia" w Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24 przyciągały średnio 1,78 mln widzów. W 2021 roku program w Polsacie i Polsat News śledziło 1,74 mln widzów, a w Wydarzeniach 24, które ruszyły we wrześniu 2021 roku - 62 tys. widzów. 

Z kolei "Panoramę" w TVP 2 i TVP Info oglądało średnio 1,45 mln widzów (o 7 tys. więcej).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 11.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.