Betclic został sponsorem imprezy hip-hopowej Bitwa o Południe
Bukmacher Betclic wychodzi poza kategorię sportową – został sponsorem Bitwy o Południe (fot. materiały prasowe)
W ramach strategii komunikacyjnej bukmacher Betclic wyszedł poza kategorię sportową – został sponsorem Bitwy o Południe, jednej z największych imprez freestylowych w Polsce.
Bitwa o Południe w tym roku odbyła się po raz siódmy. Najlepsi freestylowcy i raperzy w Polsce walczyli 7 stycznia w klubie P23 na terenie Fabryki Porcelany w Katowicach. Raperzy i freestylowcy rywalizowali ze sobą w walkach „jeden na jednego”, układając na żywo, bez wcześniejszego przygotowania, rymowane teksty na wylosowany temat. Zwyciężał ten, który – według jury bądź publiczności – ułożył najciekawsze wersy, głównie w żartobliwy sposób opisujące przeciwnika.
Czytaj też: Nowe regulacje w e-handlu weszły w życie. Lepiej chronią konsumentów
Bitwa o Południe to czwarte wydarzenie kulturalne sponsorowane przez Betclic w ciągu ostatnich miesięcy – wcześniej bukmacher, oprócz Betclic Rap Royale, objął patronatem również FEST Festival w Chorzowie oraz SnowFest Festival w Szczyrku. W 2023 roku bukmacher planuje ogłoszenie kolejnych projektów sponsoringowych w obszarze kultury.
(AMS, 09.01.2023)