Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Przegląd Sportowy" już tylko dwa razy w tygodniu i droższy niż dotychczas

"Przegląd Sportowy" jako dziennik przechodzi do historii

Zgodnie z zapowiedziami RAS Polska kończy z codziennym wydawaniem "Przeglądu Sportowego". Od 9 stycznia będzie wychodził tylko w poniedziałki i piątki. Ma kosztować 5 zł.

Standardową objętość wydania poniedziałkowego "PS" zaplanowano na 32 strony, a piątkowego na 40 stron. W przypadku ważnych wydarzeń sportowych gazeta będzie mieć dodatkowych 8 stron. Przy okazji ważnych imprez będą też wydania specjalne. Pierwsze dotyczące tenisowego Australian Open (16 stron) ukaże się 13 stycznia. Nadal będą też wydawane "Skarby Kibica" (kilkanaście rocznie).

W poniedziałki i piątki "PS" notował najwyższą średnią sprzedaż. Z danych PBC za styczeń-wrzesień 2022 w poszczególne dni tygodnia wyglądała ona następująco: poniedziałki - 20 742 egz., wtorki - 12 742 egz., środy - 12 400 egz., czwartki - 13 300 egz., piątki - 19 252 egz., soboty - 14 737 egz.

Po zmianie cyklu wydawniczego "PS" będzie droższy. Jego nowa cena to 5 zł - dotychczas w zależności od wydania kosztował 4 zł albo 4,50 zł. Format gazety nie zmieni się.

"Nie zabraknie newsów, aktualności, wywiadów, reportaży, relacji czy podsumowań wydarzeń. Mamy też podpisane umowy ze stałymi felietonistami, a także korespondentami z zagranicy. Nie rezygnujemy ze stron wynikowych i tych z programem telewizyjnym, gdyż wiemy, że są one bardzo ważne dla naszych czytelników. Nadal będziemy tworzyć gazetę ekspercką i nie zapomnimy o tzw. niszowych dyscyplinach sportu" – zapowiada w komunikacie prasowym Paweł Wołosik, redaktor naczelny „PS”.

Zmiana cyklu wydawniczego "PS" to konsekwencja cięcia kosztów w RAS Polska.

(MZD, KOZ, 05.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.