Netflix z reklamami nie cieszy się powodzeniem. Tylko 9 procent?
Wersja Netflixa z reklamami funkcjonuje obecnie m.in. w Stanach Zjednoczonych, Francji, Hiszpanii, Japonii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech (fot. Pixabay.com)
Wprowadzona na początku listopada wersja Netflixa z reklamami na razie nie notuje sukcesu. Według badań przeprowadzonych przez firmę Antenna, zajmującą się pomiarami i analizami w Stanach Zjednoczonych, tylko 9 proc. nowych rejestracji dotyczyło tej opcji.
Program Basic with Ads jest obecnie najmniej popularną formą subskrypcji platformy. W ciągu miesiąca ponad 25 proc. nowych rejestracji dotyczyło opcji Netflix Premium, 24 proc. – Standard, a 41 proc. – Podstawowej. Wszystkie są bez reklam.
Czytaj też: Maja Bohosiewicz poprowadzi pierwszy polski reality show Netflixa
Antenna szacuje, że tylko 0,1 proc. obecnych abonentów w USA przeszło z planu bez reklam na podstawowy z reklamami. Całkowity udział abonentów serwisu Netflix w USA na poziomie z reklamami wynosi 0,2 proc. Całkowita liczba abonentów Netflixa w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie dochodzi do 73,4 mln (na świecie to ponad 223 mln).
Tylko 9 proc. nowych subskrypcji Netflixa dotyczy opcji z reklamami (screen: Mediapost.com)
Wersja Netflixa z reklamami funkcjonuje obecnie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Meksyku, Australii, Brazylii, Francji, Hiszpanii, Japonii, Korei Południowej, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.
Czytaj też: YouTube podpisało umowę z NFL od sezonu 2023
(MAC, 23.12.2022)