Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwa Burda Media Polska i Bauer podnoszą ceny okładkowe magazynów

Grudniowo-styczniowy numer "Glamour" kosztuje 9,99 zł

Wydawnictwo Burda Media Polska podnosi ceny okładkowe miesięcznika "Glamour” i magazynu „Elle Decoration”. W Bauerze podrożał zaś miesięcznik "Olivia".

Podwójny, grudniowo-styczniowy numer "Glamour”, który jest już w sprzedaży, kosztuje 9,99 zł – o 2 zł więcej, niż dotąd. Z kolei od stycznia 2023 roku cena dwumiesięcznika "Elle Decoration” wzrośnie aż o 5 złotych – z 19,99 na 24,99 zł. W przypadku wydawnictwa Bauer dostępny już na rynku styczniowy numer "Olivii" kosztuje 4,49 zł – to o 50 groszy więcej, niż wcześniejsze numery.

Czytaj też: Tok FM i OKO.press będą współpracować przed wyborami

W przypadku koncernu Burda Media Polska obserwujemy podwyżki cen okładkowych kolejnych tytułów. We wrześniu cena dwutygodnika „Viva!” wzrosła z 4,99 zł do 5,99 zł. W październiku podrożały zaś miesięczniki „National Geographic” (z 16,99 do 17,99 zł) i „Elle” (z 9,99 do 11,99 zł), a w listopadzie National Geographic Traveler (z 12,99 do 14,99 zł).

Przypomnijmy, że pod koniec października Burda Media Polska ogłosiła decyzję o likwidacji ponad 20 tytułów. Z początkiem 2023 roku z rynku znikną m.in: dwutygodnik "Party", miesięczniki "Claudia" i "Dobre Rady". W portfolio wydawcy pozostaną jedynie magazyny wspierające rozwój multimedialnych marek – „Glamour", "Viva!", a także "Elle", "Elle Decoration" i "National Geographic Polska".

To nie koniec zmian na rynku magazynów: w listopadzie zamknięcie pięciu tytułów ogłosiło wydawnictwo Bauer. Z rynku zniknąć mają "Naj”, „Przepis na Zdrowie”, „Bliżej Ciebie”, "Takie Jest Życie” oraz "Cuda i Objawienia”, a także szereg wydań specjalnych.

Czytaj też: PiS nie lubi „obcych” dziennikarzy na swoich imprezach

(MZD, 27.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.