"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tok FM i OKO.press będą współpracować przed wyborami. Pierwszy materiał dziś

Tok FM i OKO.Press będą wspólnie prezentowały przedwyborcze sondaże Ipsosa (kolaż PAR)

Radio Tok FM i OKO.press rozpoczęły współpracę przedwyborczą. Obie redakcje będą przedstawiać wyniki badań sondażowych realizowanych przez agencję Ipsos. Pierwsze już dziś.

W piątek 23 grudnia Tok FM i OKO.press zaprezentują sondaż polsko-niemiecki, prowadzony równolegle po obu stronach Odry. Tematem sondażu są m.in. rozliczenia z historią, wizja Unii Europejskiej, ocena polityki Niemiec wobec Rosji i Ukrainy, a także stan wzajemnych sympatii i uprzedzeń. Dodatkowo, agencja Ipsos sprawdziła w gronie polskich respondentów, jaki jest obecnie "sufit" poparcia partii PiS i jaki skład Sejmu wyłania się z partyjnych sympatii i antypatii. Materiał będzie dostępny na stronach OKO.press i Tokfm.pl, a także na antenie Tok FM o godz. 7.

Czytaj też: Anna Gmiterek-Zabłocka w serialu Tok FM przybliży temat spektrum autyzmu

Dzięki współpracy pomiędzy redakcjami w obu mediach dostępne będą wyniki badań sondażowych, które zrealizuje Ipsos, trzecia największa na świecie agencja badawcza, działająca w 89 krajach. Od 2014 roku prowadzi badania sondażowe exit poll w Polsce.

Radio Tok FM jest opiniotwórczym radiem, w którym słowo stanowi około 90 proc. programu antenowego. Liczba wykupionych dostępów Premium Tok FM na koniec października br. przekroczyła 30 tys.

OKO.press to portal wydawany przez Fundację Ośrodek Kontroli Obywatelskiej od 2016 roku, utrzymujący się dzięki dobrowolnym wpłatom czytelniczek i czytelników. Miesięcznie odwiedza go 2 mln unikalnych użytkowników. Od początku br. strona ma już 75 mln odsłon, a social media OKO.press obserwuje prawie 1 mln osób (FB 600 tys., Twitter 216 tys., 137 tys. na Instagramie).

Czytaj też: Piotr Kraśko ponownie prowadzi "Fakty po Faktach" w TVN 24

(PAR, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.