Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tok FM i OKO.press będą współpracować przed wyborami. Pierwszy materiał dziś

Tok FM i OKO.Press będą wspólnie prezentowały przedwyborcze sondaże Ipsosa (kolaż PAR)

Radio Tok FM i OKO.press rozpoczęły współpracę przedwyborczą. Obie redakcje będą przedstawiać wyniki badań sondażowych realizowanych przez agencję Ipsos. Pierwsze już dziś.

W piątek 23 grudnia Tok FM i OKO.press zaprezentują sondaż polsko-niemiecki, prowadzony równolegle po obu stronach Odry. Tematem sondażu są m.in. rozliczenia z historią, wizja Unii Europejskiej, ocena polityki Niemiec wobec Rosji i Ukrainy, a także stan wzajemnych sympatii i uprzedzeń. Dodatkowo, agencja Ipsos sprawdziła w gronie polskich respondentów, jaki jest obecnie "sufit" poparcia partii PiS i jaki skład Sejmu wyłania się z partyjnych sympatii i antypatii. Materiał będzie dostępny na stronach OKO.press i Tokfm.pl, a także na antenie Tok FM o godz. 7.

Czytaj też: Anna Gmiterek-Zabłocka w serialu Tok FM przybliży temat spektrum autyzmu

Dzięki współpracy pomiędzy redakcjami w obu mediach dostępne będą wyniki badań sondażowych, które zrealizuje Ipsos, trzecia największa na świecie agencja badawcza, działająca w 89 krajach. Od 2014 roku prowadzi badania sondażowe exit poll w Polsce.

Radio Tok FM jest opiniotwórczym radiem, w którym słowo stanowi około 90 proc. programu antenowego. Liczba wykupionych dostępów Premium Tok FM na koniec października br. przekroczyła 30 tys.

OKO.press to portal wydawany przez Fundację Ośrodek Kontroli Obywatelskiej od 2016 roku, utrzymujący się dzięki dobrowolnym wpłatom czytelniczek i czytelników. Miesięcznie odwiedza go 2 mln unikalnych użytkowników. Od początku br. strona ma już 75 mln odsłon, a social media OKO.press obserwuje prawie 1 mln osób (FB 600 tys., Twitter 216 tys., 137 tys. na Instagramie).

Czytaj też: Piotr Kraśko ponownie prowadzi "Fakty po Faktach" w TVN 24

(PAR, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.