Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Microsoft ukarany 60 mln euro za politykę w sprawie plików cookies

Microsoft musi ustosunkować się do decyzji (fot. Pixabay.com)

Francuska Krajowa Komisja ds. Informatyki i Wolności (CNIL) poinformowała o nałożeniu kary w wysokości 60 mln euro na koncern Microsoft za niewprowadzenie mechanizmu umożliwiającego odrzucanie plików cookies tak łatwo, jak są akceptowane.

W styczniu br. CNIL nałożyła taką samą grzywnę na koncern Meta i Facebook oraz 150 mln euro na Google, także za ich politykę w zakresie "ciasteczek".

Czytaj też: Twitter nadal tnie koszty. Odchodzi kolejna szefowa

Google ogłosił wtedy zmianę stosowanych dotąd praktyk.  

(MAC, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.