Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podpunkt stworzył nowy znak promocyjny miasta Warszawy

Nowy logotyp jest już wykorzystywany w internecie (fot. materiały prasowe)

Miasto Warszawa podjęło decyzję o zmianie dotychczasowego znaku promocyjnego i od 21 grudnia korzysta z logotypu stworzonego przez studio graficzne Podpunkt.

Nowe logo to uproszczony herb stolicy – Syrena ma profil Marii Skłodowskiej-Curie. Poszczególne elementy nowego symbolu były konsultowane z ekspertami z Muzeum Warszawy. Na potrzeby miasta powstał nowy system identyfikacji wizualnej, m.in. znaki dzielnic i jednostek organizacyjnych. 

Czytaj też: Rafał Trydeński szefem Unilever na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie

Logotyp jest już wykorzystywany na stronach i w aplikacjach należących do miasta. Autorką projektu jest Emilia Bojańczyk, ze wsparciem Anny Światłowskiej i Mateusza Machalskiego.

(KAP, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.