Podpunkt stworzył nowy znak promocyjny miasta Warszawy
Nowy logotyp jest już wykorzystywany w internecie (fot. materiały prasowe)
Miasto Warszawa podjęło decyzję o zmianie dotychczasowego znaku promocyjnego i od 21 grudnia korzysta z logotypu stworzonego przez studio graficzne Podpunkt.
Nowe logo to uproszczony herb stolicy – Syrena ma profil Marii Skłodowskiej-Curie. Poszczególne elementy nowego symbolu były konsultowane z ekspertami z Muzeum Warszawy. Na potrzeby miasta powstał nowy system identyfikacji wizualnej, m.in. znaki dzielnic i jednostek organizacyjnych.
Czytaj też: Rafał Trydeński szefem Unilever na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie
Logotyp jest już wykorzystywany na stronach i w aplikacjach należących do miasta. Autorką projektu jest Emilia Bojańczyk, ze wsparciem Anny Światłowskiej i Mateusza Machalskiego.
(KAP, 23.12.2022)