Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Media Narodowe nadal bez koncesji. W tym roku nie pojawi się w kablówkach

Po otrzymaniu koncesji stacja pojawi się w mniejszych i średnich sieciach kablowych, obecnie nadaje na YouTube (screen: YouTube/Media Narodowe)

Telewizja Media Narodowe w tym roku nie pojawi się już w sieciach kablowych, bo nadal nie ma koncesji od KRRiT.

W grudniu Krajowa Rada wezwała nadawcę do uzupełnienia wniosku koncesyjnego. Piotr Barełkowski, odpowiadający za dystrybucję i rozwój kanału, zapewnia, że wniosek został już poprawiony. – Dwa, trzy tygodnie temu okazało się, że brakowało podpisów osób z zarządu Stowarzyszenia "Marsz Niepodległości", ale niezwłocznie je uzupełniliśmy – wyjaśnia Barełkowski.

"Kilkudziesięciu operatorów już czeka"

W tym roku nie przewidziano już posiedzeń KRRiT. Rada wnioskiem Telewizji Mediów Narodowych zajmie się więc dopiero w 2023 roku. Sam wniosek o koncesję KRRiT zarejestrowała na początku listopada.

Czytaj też: TVP zamierza zatrudnić kilkuset współpracowników TAI

Po otrzymaniu koncesji stacja pojawi się w mniejszych i średnich sieciach kablowych, z którymi udało się jej porozumieć w sprawie współpracy. – Kilkudziesięciu operatorów czeka już na sygnał kanału – mówi Piotr Barełkowski.

Pierwotnie Telewizja Mediów Narodowych zapowiadała start emisji testowej na 11 listopada. Jednak później poinformowała, że bez koncesji nie będzie prowadziła otwartych testów w sieciach kablowych, a tylko w internecie. Z kolei Piotr Barełkowski tłumaczył, że jego słowa z wypowiedzi dla mediów zostały źle zrozumiane i nie chodziło mu o otwarte testy w kablówkach.

Telewizja Mediów Narodowych będzie utrzymywana z reklam i wpłat

Stowarzyszenie "Marsz Niepodległości" ma już jednak wpis do tzw. rejestru programów teleinformatycznych i rozprowadzanych. Wpis datowany jest na 9 listopada br. Dzięki temu stowarzyszenie może rozpowszechniać sygnał kanału w internecie, np. na YouTube.

Czytaj też: KRRiT wszczęła postępowanie w sprawie skargi Solidarnej Polski na Polskie Radio

Kanał Telewizja Mediów Narodowych dla operatorów jest bezpłatny. Będzie utrzymywać się głównie z wpłat od widzów i z reklam. Szefem redakcji został Tomasz Kalinowski, redaktor naczelny Medianarodowe.com. Zespół stacji liczy ok. 25 osób. W pierwszym roku koszt kanału ma wynieść ok. 1 mln zł. Stacja liczy, że po dwóch latach osiągnie 0,2-0,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+.

Stowarzyszenie "Marsz Niepodległości" odpowiada za organizację w Warszawie Marszu Niepodległości, który odbywa się corocznie 11 listopada. Stowarzyszenie jest regularnie wspierane z państwowych dotacji.

Czytaj też: Piotr Kraśko ponownie prowadzi "Fakty po Faktach" w TVN 24

(MNIE, 23.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.