Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Muzo.fm od stycznia w ofercie Grupy Radiowej Time. Drożeją reklamy w Radiu Tok FM

Poprzednia zmiana cenników Grupy Radiowej Time i Grupy Radiowej Agory miała miejsce w połowie października (fot. Nadi Lindsay/Pexels.com)

Grupa Radiowa Time od stycznia 2023 roku przejmuje od Polsat Media obsługę reklamową ponadregionalnego Radia Muzo.fm. Grupa Radiowa Agory podniesie ceny reklam w Radiu Tok FM. Droższy będzie wspólny pakiet z rozgłośniami obu nadawców. 

Muzo.fm, które Grupa ZPR Media kupuje od Telewizji Polsat, w Time będzie dostępne w ofercie sprzedaży indywidualnej, jak i ramach pakietu Total Time. W związku z dołączeniem tej rozgłośni cennik pakietu wzrośnie średnio o 4,6 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie). Po uzyskaniu zgody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Muzo.fm zmieni się w Eskę Rock.

Z kolei w Grupie Radiowej Agory wyższe będą ceny reklam w Radiu Tok FM (średnio o 8 proc.) i w pakiecie Agora Sieć (o 3,5 proc.). Jak informuje nadawca, powodem podwyżki w Radiu Tok FM są rekordowe wyniki słuchalności rozgłośni.

Czytaj też: Na początku roku Sejm zajmie się ustawą faworyzującą TVP. Nadawcy chcą wstrzymania prac

Jednocześnie droższy staje się pakiet Drapacz Chmur, który tworzą stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy Radiowej Time - średnio o 3,5 proc.

Ponadto Grupa Radiowa Time i Grupa Radiowa Agory od 2023 roku wprowadzają dopłaty (4 proc.) do cennika w okresach o wysokim natężeniu emisji reklam w ostatnich latach, tj. dwa tygodnie przed Wielkanocą i w listopadzie. 

Po raz ostatni Grupa Radiowa Time i Grupa Radiowa Agory podniosły ceny reklam w połowie października 2022 roku.

Od stycznia 2023 roku ceny reklam podnosi Grupa RMF - w RMF FM średnio o 7,9 proc., w RMF Maxx - o 7,6 proc., a w RMF Classic - o 8 proc.

(KOZ, 21.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.