Muzo.fm od stycznia w ofercie Grupy Radiowej Time. Drożeją reklamy w Radiu Tok FM
Poprzednia zmiana cenników Grupy Radiowej Time i Grupy Radiowej Agory miała miejsce w połowie października (fot. Nadi Lindsay/Pexels.com)
Grupa Radiowa Time od stycznia 2023 roku przejmuje od Polsat Media obsługę reklamową ponadregionalnego Radia Muzo.fm. Grupa Radiowa Agory podniesie ceny reklam w Radiu Tok FM. Droższy będzie wspólny pakiet z rozgłośniami obu nadawców.
Muzo.fm, które Grupa ZPR Media kupuje od Telewizji Polsat, w Time będzie dostępne w ofercie sprzedaży indywidualnej, jak i ramach pakietu Total Time. W związku z dołączeniem tej rozgłośni cennik pakietu wzrośnie średnio o 4,6 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie). Po uzyskaniu zgody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Muzo.fm zmieni się w Eskę Rock.
Z kolei w Grupie Radiowej Agory wyższe będą ceny reklam w Radiu Tok FM (średnio o 8 proc.) i w pakiecie Agora Sieć (o 3,5 proc.). Jak informuje nadawca, powodem podwyżki w Radiu Tok FM są rekordowe wyniki słuchalności rozgłośni.
Czytaj też: Na początku roku Sejm zajmie się ustawą faworyzującą TVP. Nadawcy chcą wstrzymania prac
Jednocześnie droższy staje się pakiet Drapacz Chmur, który tworzą stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy Radiowej Time - średnio o 3,5 proc.
Ponadto Grupa Radiowa Time i Grupa Radiowa Agory od 2023 roku wprowadzają dopłaty (4 proc.) do cennika w okresach o wysokim natężeniu emisji reklam w ostatnich latach, tj. dwa tygodnie przed Wielkanocą i w listopadzie.
Po raz ostatni Grupa Radiowa Time i Grupa Radiowa Agory podniosły ceny reklam w połowie października 2022 roku.
Od stycznia 2023 roku ceny reklam podnosi Grupa RMF - w RMF FM średnio o 7,9 proc., w RMF Maxx - o 7,6 proc., a w RMF Classic - o 8 proc.
(KOZ, 21.12.2022)