Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Profile mediów najbardziej angażujące użytkowników Facebooka w 2022 roku

Szacunki IBIMS objęły publikacje od grudnia 2021 roku do listopada 2022 roku (fot. Nothing Ahead/Pexels.com)

TVN24.pl, Goniec.pl i Fakt24.pl wygenerowały najwięcej interakcji w 2022 roku. Zestawienie przygotował Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych.

Facebookowy profil TVN 24 uzyskał łącznie ponad 22,5 mln interakcji dla swoich materiałów. Drugi jest Goniec.pl z niemal 15,5 mln interakcji. Materiały profilu Fakt24.pl uzyskały w 2022 roku ponad 15 mln interakcji.

Czytaj też: Politechnika Poznańska na zlecenie Mety zbada metaversum

Według danych IBIMS, w ciągu całego roku największą aktywnością wykazywał się profil TVN24.pl, który opublikował w tym czasie ponad 24,5 tys. postów. Bardzo aktywne były również Onet (niemal 23 tys. wpisów), Natemat.pl (ponad 19,6 tys. publikacji) oraz Wirtualna Polska (ponad 19,5 tys. postów). Jednak najwięcej komentarzy uzyskały materiały profilu Goniec.pl, którego publikacje komentowano ponad 4,6 mln razy.

Press

Zestawienie interakcji użytkowników dla ponad 20 profili medialnych na Facebooku (fot. IBIMS)

Szacunki IBIMS objęły publikacje od grudnia 2021 roku do listopada 2022 roku.

Czytaj też: Nie musisz tańczyć! Jak polskie redakcje wchodzą do TikToka. Radzą najlepsi

(PAR, 19.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.