Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Media o ofercie addressable TV: "skala popytu bardzo nas zaskoczyła"

- Spośród kryteriów wybieranych przez klientów to właśnie geotargetowanie jest najpopularniejszym filtrem - informuje Maciej Ziąbrowski (fot. Piotr Molęcki/East News)

Biuro reklamy TVN Media zrealizowało dotychczas kampanie addressable TV z kilkudziesięcioma klientami - przekazało "Presserwisowi" TVN Warner Bros. Discovery.

Na początku października biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty możliwość zakupu spersonalizowanych reklam telewizyjnych kierowanych do wybranych gospodarstw domowych.

- W tym stosunkowo krótkim okresie wielu klientów TVN Media zdecydowało się przetestować oferowane przez nas rozwiązanie - mówi Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director w TVN Warner Bros. Discovery. - Zrealizowaliśmy kampanie reklamowe z kilkudziesięcioma klientami, a część z nich zdecydowała się już teraz na długofalową współpracę. Skala popytu bardzo nas zaskoczyła - informuje Ziąbrowski.

Press

Maciej Ziąbrowski tłumaczy, że TVN Media rozwija ofertę addressable TV w oparciu o zgłaszane przez klientów funkcjonalności. Wprowadzono m.in. możliwość poszerzenia zasięgu geotargetowania o dany promień od lokalizacji (np. konkretnego miasta lub kodu pocztowego). - Spośród kryteriów wybieranych przez klientów to właśnie geotargetowanie jest najpopularniejszym filtrem - stwierdza.

Poza geotargetowaniem grupy odbiorców reklam addressable TV są najczęściej określane na podstawie danych demograficznych czy dochodu. - Pierwsze kampanie z zastosowaniem spersonalizowanych kryteriów targetowania zostały także wyemitowane przy treściach z biblioteki na żądanie serwisu Player.pl - dodaje Maciej Ziąbrowski.

Press

Model dynamicznej podmiany reklamy, czyli addressable TV, polega na nałożeniu na tradycyjne bloki reklamowe emitowane w telewizji liniowej alternatywnych bloków, zawierających spersonalizowany zestaw reklam dostosowany do indywidualnych cech użytkownika. Reklamy dostarczane są drogą internetową i nakładają się na blok liniowy.

- Oferta addressable TV w unikalny sposób łączy zalety tradycyjnej telewizji liniowej - jej zasięg, oddziaływanie emocjonalne, dowiedzioną siłę w budowaniu marek - z możliwościami świata digital, w tym przede wszystkim z większą precyzją dotarcia, lepszym dopasowaniem reklam czy wreszcie możliwościami bezpośredniego mierzenia efektów - wylicza Ziąbrowski.

Czytaj też: Addressable TV to rewolucja w reklamie telewizyjnej

(KOZ, 16.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.